5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

Lut 23, 2015 |

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój seksualny potencjał, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów stymuluje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tadalis

Posted in: problemy z potencją | Tags: , , , , , ,

Comments are closed.