Menu na potencję

Sty 7, 2015 |

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko poziom potencji, lecz też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do dosyć poważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny bardzo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W chwili nadużywania alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale szybko można go uzupełnić jedząc warzywa strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie istotnym elementem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy i zwiększa czas życia plemników. Składnik tania levitra ten bierze udział również w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która działa na poprawne uwalnianie hormonów. Jeżeli pragniemy uzupełnić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis cena

Posted in: problemy z potencją | Tags: , , ,

Comments are closed.