Sekret Twojej mocy

Lut 26, 2015 |

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki czy całkowite
potencja
wykluczenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej wagi ciała również może ujemnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. W związku z tym zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Posted in: problemy z potencją | Tags: , , , , , ,

Comments are closed.